Jak znaleźć siłę woli, aby schudnąć

A więc, jak znaleźć siłę woli, aby schudnąć? Proste: wystarczy odpowiedzieć na niektóre pytania. Czy chcesz:

  • być zdrowym;
  • otrzymywać uwagę ze strony płci przeciwnej;
  • mieć prestiżową pracę (Zdrowych подтянутых ludzi częściej promują się w górę po szczeblach kariery.);
  • mieć zdrowych dzieci (Niezdrowy organizm nie jest w stanie dać zdrowe potomstwo.)?
  • Додумайте sami.

Bez zrozumienia odpowiedniego algorytmu działania żadna siła woli ci nie pomoże, bo po prostu nie będziesz widzieć efektów. I oto jesteśmy z wami płynnie podeszli do kwestii Pan. Czernyszewski “Co robić?”.

  • Najpierw trzeba zrozumieć, co to jest tłuszcz, i jak on prowadzi nasze ciało do pełni.
  • Trzeba wiedzieć, jakie produkty sprzyjają gromadzeniu się nadmiaru wagi.
  • Ważne jest, aby orientować się w rodzajach aktywności fizycznej, aby zrozumieć, co przyczyni się do właśnie spalanie tłuszczu.
  • Będzie z korzyścią wdrożenia czyszczące techniki w swoje życie.
  • Ważne jest, aby zacząć kochać siebie już teraz, i to właśnie z miłości do siebie wkładać wysiłek, aby stać się jeszcze lepszy…

Odpowiadając na powyższe pytania, po opanowaniu jasny algorytm działania-umiejętności, twoja siła woli zacznie się umacniać z jednego prostego powodu: można zobaczyć wyjście z tej sytuacji i drogę do niego.

Co to jest tłuszcz

Miejsce przechowywania tłuszczu w naszym ciele — komórki tłuszczowe — липоциты. Tam jest on przechowywany w postaci substancji chemicznej o nazwie “триглицерид”. Aby nasz organizm mógł wydać go, tłuszczu komórka musi ten триглицерид podzielić na kwasy tłuszczowe i glicerynę, które później wyjdą z komórek tłuszczowych do krwi i transportowane do miejsc użytku.

Sygnałem do uruchomienia tego procesu uwalniają się hormony: adrenalina (kiedy organizm przygotowuje się do awaryjnego obciążeniu), glukagon (w odpowiedzi na głód) i kortyzolu (w odpowiedzi na silny głód, a nawet w coupe z ciężkiej fizycznej lub psychicznej obciążeniem). I nawet jeśli ten proces rozkładu uruchomiony, musimy zrozumieć, że tłuszcz można tylko spalić: wydać na potrzeby organizmu (podczas diety, na przykład) lub za pomocą intensywnej aktywności fizycznej!

Tak tłuszczu dzieli, a co gromadzi się? Za wypełnienie komórek tłuszczowych odpowiada hormon insulinę, którego głównym zadaniem jest metabolizm węglowodanów, w szczególności utylizacja glukozy w organizmie.

I tutaj staje się już jasne, że za gromadzenie tłuszczu odpowiada nie tylko ten tłuszcz, który jemy, ale i te węglowodany (“szybko”), które powodują gwałtowny skok insuliny we krwi. I jeśli my nie wstajemy na bieżni, po zjedzeniu naleśnika (утрирую), to organizm skieruje tę glukozę prosto w komórki tłuszczowe.

Tak zwane szybkie węglowodany:

  • wyroby z mąki najwyższej klasy;
  • kiełbasy;
  • miód;
  • sklepowe słodycze (napoje, napoje gazowane, słodycze);
  • makaron z miękkich odmian pszenicy;
  • ziemniaki;
  • wzbogacone cukrem owoce w puszkach;
  • alkohol (w każdej postaci!!);
  • cukier i produkty z jego dodatkiem, lody, dżemy, konfitury;
  • fast food i prawie wszystkie posiłki w restauracjach fast food.

O rodzajach obciążenia

“Jak schudnąć: ćwiczenia” — prośba o wielu, którzy chcą schudnąć, i to jest świetne! Bez zwiększenia aktywności fizycznej schudnąć się nie uda. Ale, bezmyślnie wykonując ćwiczenia, byłoby mało. Ważne jest, aby zrozumieć istotę жиросжигающего procesu szkolenia.

W ciągu dnia, gdy człowiek jest aktywny, spędza glukozę, a w nocy spędza kwasy tłuszczowe — złoża naszych komórek tłuszczowych. W naszym organizmie i jedno i drugie paliwo, ale jak tylko aktywnie, co robimy, wtedy zużycie idzie glukoza, w przypadku, kiedy nigdzie się nie spieszymy się, śpimy, układ nerwowy działa w spokojnym trybie organizm będzie wydać coś mniej szybkie, ale bardziej energochłonnych, i to są kwasy tłuszczowe.

To sposób nocny prąd. W ten sposób, powszechnie znana zalecenie wcześniej kłaść się spać pozwoli ci, co najmniej, nie na obiad w drugi lub nawet trzeci raz, a maksymalnie — przyczyni się do zużycia kwasów tłuszczowych.

W ciągu dnia też ma możliwość wydawać kwasy tłuszczowe, ale to dzieje się znowu w fazie spoczynku. Na przykład, w ciągu dnia robisz aktywnej działalności, i w pewnym momencie poziom glukozy we krwi gwałtownie spada.

A ty chcesz jeszcze i szkolenie jakąś zrobić. W konsekwencji, należy najpierw organizm będzie niszczyć wszystkie możliwe zajezdni przechowywania glukozy, a potem, gdy zatrzymasz się i uspokoi, będzie wydawać kwasy tłuszczowe, może nawet w ciągu dnia.

Ale tutaj istnieje takie niebezpieczeństwo: im mocniej i intensywniej będziesz trenować = spalić kalorie, tym mniej intensywnie później organizm będzie wydać złoża glukozy w swoich zajezdni. Rzecz w tym, że coraz nadmierne obciążenia, organizm odczuwa stres, — i mózg wysyła sygnał do ciała o potrzeby najbardziej oszczędne wydatki energii, aby przetrwać.

W ten sposób uzyskuje się wycofuje: zamiast skutecznie spalić kalorie i schudnąć, organizm będzie aktywnie wypełniać swoje kopie zajezdni na zapas i potem bardzo oszczędnie spalić kalorie. A wyglądać to będzie następująco: bardzo ciężko потренировались i przyszedłszy do domu, czujesz silne zmęczenie, ospałość i apatię, — tak wygląda przejście organizmu w tryb oszczędzania energii.

Tlenowych i beztlenowych obciążenia

Stąd możemy płynnie przechodzimy do takiego pojęcia jak rodzaje obciążenia. Podkreślają aerobic obciążenia i beztlenowe obciążenia.

Aerobic obciążenia długotrwałe ciągłe obciążenia średniej intensywności (do 50 % wysiłku). Takie obciążenia najbardziej растратные dla glukozy. Przykładem takich obciążeń może służyć bieganie, pływanie, aerobik, fitness, może to być joga, jeśli kompleks stanowi ciągłą dynamikę.

Beztlenowe obciążenia — to obciążenie ponad 50 % wysiłku, przy których mięśnie utleniają glukozy bez tlenu. To intensywne szkolenie, w którym włókno mięśniowe kurczy się, kurczą się naczynia krwionośne, którymi krew już zrobić nie może, a to znaczy, że jedzenie, które zapewni pracę mięśni, tam nie przyjdzie.

W wyniku czego organizm intensywnie zużywa ten glikogen, który jest wymieniony w tym mięśniu, a mianowicie sam mięsień utlenia glukozę, ale robi to bardzo неэкономно: tylko niewielka część ATP wychodzi na to, aby mięsień wykonała swoją krótką, ale intensywną pracę, a wszystko inne idzie w mleczan — w różne kwasy, w tym i w mleczne. Następnego dnia kwasy te, które mają formę z ostrymi krawędziami, będą uszkodzić tkankę mięśniową, powodując ból.

Treningi w tym trybie jest bardzo mocno закисляют krew, niszcząc włókno mięśniowe. Ale nie jest tak źle: właśnie w takim czasie organizm zaczyna produkować hormony anaboliczne — te, które będą zajmować się regeneracją naszego ciała, przywracając zdrowie i przedłużyć młodość.

To testosteron i саматотропный hormon. Dlatego tego rodzaju obciążenia też nam się przydadzą. Ale jeśli będziemy z nadmiarem закислять naszą krew i niszczyć włókno mięśniowe, czyli prawdopodobieństwo, że anaboliki po prostu nie będą mieć czas, aby poradzić sobie z niszczeniem.

Interwałowy tryb treningu

I co się okazuje: z jednej strony, beztlenowe obciążenia niszczą organizm, z drugiej — оздоравливают i odmłodzenia. I jak znaleźć złoty środek między zniszczeniem i regeneracją? Wyjście jest: włączenie w trening obciążenia jak na siłę (beztlenowe) i wytrzymałość (aerobic).

Z powodzeniem radzą sobie z tym zadaniem przedziale obciążenia. Na przykład, za pomocą protokołu Tabata, który stanowi tryb interwałowy — 20 sekund obciążenia, podczas której poświęca się glukoza, ale już powoli krew закисляется, potem 10 sekund odpoczynku, podczas którego świeża krew wypłukuje kwas z mięśni, a pełnego przywrócenia poziomu glukozy nie dzieje. I tak osiem razy. W tym czasie mięsień przechodzi na wydatki kwasów tłuszczowych.

W końcu i glukozy wydasz, i kwasy tłuszczowe wydasz, ale przy tym nie закисляясь! Właśnie krótkie ćwiczenia anaerobowe bardzo skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej w czasie, a zwłaszcza po treningu i do wzmocnienia i wzrostu mięśni.

Sport-przemysł na dzisiejszy dzień obfituje kierunków i prądów, które obiecują przywrócić młodość i zdrowie. Podejdź do wyboru świadomie: rejestrowanie się na zajęcia do tego, czy innego nauczyciela, dowiedz się o nim jak najwięcej.

  • Jak on relaksuje się po treningu? Może to piwo co wieczór попивает, wtedy istnieje możliwość zanurzenia się w ten sam zwyczaj w siebie. Sami tego nie zauważając, zaczynamy przypominać tych, na których koncentrujemy się regularnie. Niż niebezpieczne takie rozluźnienie, myślę, że wyjaśnienia są zbędne.
  • Czy pali? Bez komentarza.
  • Tak w zasadzie, że on jest jako człowiek. Jeśli ktoś ci nieprzyjemny, jest mało prawdopodobne, twoje zajęcia będą mieć sukces.

Na dzień dzisiejszy można powiedzieć, że to jest kierunek, jak joga, może konkurować z siłownia / sala fitness i aerobiku w жиросжиганию, a co najważniejsze — na czas trwania zapisu uzyskanego wyniku. Ważne jest, aby znaleźć taką grupę, gdzie praktykowane są energetyczne i dynamiczne sekwencje, w tym przedziale obciążenia.

Plus joga sprzyja wyciszeniu umysłu i jego harmonii z ciałem. I wtedy nie trzeba trzymać stres i inne problemy.

Czyszczące techniki

Gdy zdecydujesz się ze swoim zasilaniem i wybrać odpowiednie obciążenie, ważne jest, aby nauczyć się jeszcze jeden moment: szczupły, a jego ciało nie = zdrowe ciało. Zdrowy organizm zakłada pewną wewnętrzną czystość, i to ja teraz nie o świecie duchowym (chociaż to, co najcenniejsze w człowieku).

Za jakiś przeżyty okres czasu wszyscy jesteśmy na tyle mocno загрязняемся od wewnątrz: jak na poziomie organów (na przykład cienkie i jelito grube), jak i na poziomie komórek. Dlatego dla podtrzymania zdrowia holistycznego organizmu zaleca się wykonywać szereg oczyszczalni technik, jak powszechnie znanych (rozładunku dni, na przykład), jak i mniej znanych, takich jak шаткармы jogi. Z шаткарм, które mogą pomóc w rozwiązywaniu problemów z nadwagą, można wyróżnić:

  • Шанкха-пракшалану — oczyszczenie całego przewodu POKARMOWEGO (od gardła aż do odbytu) za pomocą picia roztworu soli, wykonywania określonego zestawu ćwiczeń i wydalanie go w naturalny sposób (dzięki czemu następuje oczyszczenie);
  • Ваман-дхаути — oczyszczającej wymioty (Rodzaje: кунджала — wymioty przy pomocy wody (na pusty żołądek), вьягхра-krija — z wodą, ale przez 3-4 godziny po posiłku, gajah-qarani — bez wody, po posiłku);
  • Агнисара дхаути-крийю — manipulacji brzuchem, wyrażające ogień trawienny, który zwiększa spalanie tłuszczu;
  • Nauli — manipulacji mięśnie brzucha w celu oczyszczenia przewodu POKARMOWEGO i poprawy jego pracy;
  • Kapalabhati — oczyszczające układu oddechowego techniki rozgrzewki całego ciała i poprawę pracy przewodu POKARMOWEGO.

Uważaj!! Każda z tych technik ma znaczny szereg przeciwwskazań! Beztroska i brak jakości informacji o metodach wykonywania tych technik może prowadzić do opłakanych rezultatów.

Jak pokochać siebie

Odpowiedź jest prosta: zacząć myśleć o innych. Zacząć robić coś pożytecznego i w miarę możliwości bezinteresowna dla innych. Jak to działa? Otrzymując podziękowania od innych (jesteśmy na nią nie liczymy, ale wykształceni ludzie na słowach zawsze dziękują), u nas zwiększa poczucie własnej wartości i poczucie sensu i użyteczność.

Często jest to coś, czego tak bardzo brakuje. Na poziomie energetyki oczyszczamy swoją manipur-czakry, podnosi energię powyżej. I jeśli energia idzie tranzytem przez манипуру w górę, to nadwagi piętrzą się nie będzie.

Moja historia

Na zdjęciu po lewej — ja w wieku 16 lat (zero dzieci), po prawej — też jestem, ale już w 33 lata (urodziła trójkę dzieci).

Schudła ja na długo przed poznaniem z jogi, ale był to okres раскачанной psychiczne: stres, okresowe nadużywaniem alkoholu i systematycznym używaniem nikotyny.

Joga dała mi nie tylko smukła, sportowa, hardy ciało, ale i zdrowie, a co najważniejsze — odpowiednie, spokojną pracę układu nerwowego. I, oczywiście, bez najmniejszego użycia szkodliwych substancji toksycznych.

Uwierz w siebie i powoli взращивайте swojego wewnętrznego мотиватора, który pomoże nie tylko nie spadnie, ale i innym czas wstać!

Anna Kowalczyk
Anna Kowalczyk
Edytor serwisu